blog blog .

blog

قیمت شیلنگ سیم دار

یکی از کاربردهای شیلنگ های سیم دار، انتقال سیالات با فشار بالا از یک دستگاه به دستگاه دیگر می باشد.

شیلنگ های فشار قوی
نوعی شیلنگ صنعتی هستند که با استفاده از آنها می توان سیالات با فشار بالا مانند سوخت، مایعات، مواد شیمیایی، امولسیون، هیدروکربن ها، روغن هایی با پایه نفتی و … را انتقال داد. علاوه بر این برای انتقال نیرو به دستگاه ها و ماشین آلات هیدرولیکی از شیلنگ های فشار قوی استفاده می کنند.

شیلنگ فشار قوی

شیلنگ های سیم دار فشار قوی
سطح داخلی این شیلنگ ها از موادی ساخته می شود که با سیال هیدرولیک سازگار باشد. در قسمت خارجی شیلنگ هم لایه ای محافظ از جنس پلاستیک قرار دارد. در ساختار شیلنگ های سیم دار فشار قوی، یک یا چند لایه سیم فشرده وجود دارد که این لایه ها به وسیله عایق های لاستیکی از یکدیگر جدا شده اند. مقاومت بالای شیلنگ های فشار قوی مربوط به تعداد لایه ها و سیم های فولادی به کار رفته در ساختار آنها می باشد.

شیلنگ سیم دار چیست
شیلنگ های فشار قوی و صنعتی انواع مختلفی دارند که مهمترین و پرکاربردترین آن ها، شیلنگ های سیم دار است. وظیفه و کاربرد اصلی این شیلنگ ها، انتقال مایعات با فشار بالا می باشد.

قیمت شیلنگ سیم دار
عوامل مختلفی مانند نوع و کیفیت مواد اولیه، حجم خرید، ابعاد، جنس شیلنگ و … بر روی قیمت شیلنگ سیم دار تاثیرگذار هستند. برای استعلام قیمت ها می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۸:۱۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)